Počet záznamů: 1  

Jednotlivci nakupující přes internet napříč generacemi

  1. Údaje o názvuJednotlivci nakupující přes internet napříč generacemi / Aneta Kulhanová
    Osobní jméno Kulhanová, Aneta, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis126 listů : grafy, schémata + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Marta Žambochová. Oponent Kamila Tišlerová
    AbstraktCílem DP je zjistit vliv stanovených demografických proměnných na online nákupní chování jednotlivců. Bylo provedeno dotazníkové šetření, kterého se zúčastnily tři skupiny respondentů studenti FSE, jejich rodiče a prarodiče. Z demografických proměnných byly zkoumány pohlaví, věk, vzdělání, příjem, zaměstnání a velikost místa bydliště. Na základě dotazníkového šetření byla prokázána nejsilnější závislost u druhu nakoupeného produktu na čtyřech zkoumaných demografických proměnných kromě dosaženého vzdělání a velikosti místa bydliště. Největší nevýhodu online nakupování spatřují všechny generace v nemožnosti si zboží vyzkoušet či osahat a naopak za největší výhodu je považováno dodání do domu. Z provedeného šetření vyplynulo, že přes internet nakupují jednotlivci všech generací.
    The aim of the thesis is to determine the influence of defined demographic variables on online shopping behaviour of individuals. A questionnaire survey was performed with three groups of respondents FSE students, their parents and grandparents. The demographic variables being examined were gender, age, education, income, occupation and the size of their place of residence. On the basis of the questionnaire survey, it was shown that the type of product purchased was dependent most on the four variables excluding completed education and the size of their place of residence. The largest disadvantage of online shopping according to all the generations is the inability to try or touch the goods and, on the other hand, the largest advantage is home delivery. The survey indicated that individuals from all the generations shop online.
    Dal.odpovědnost Žambochová, Marta (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Tišlerová, Kamila, 1968- (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla elektronický obchod * spotřebitelské chování
    Předmět.hesla internetový nákup * internet shopping
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT658.849:004.738 * 339:004.738 * 366.1 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00177384
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 82023300708202sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.