Počet záznamů: 1
Facebook jako účinný reklamní nástroj
Údaje o názvu Facebook jako účinný reklamní nástroj / Tomáš Kellner Osobní jméno Kellner, Tomáš, (autor diplomové práce nebo disertace) Fyz.popis 58 listů, 11 nečíslovaných listů příloh : barevné ilustrace, grafy + 1 CD Poznámky Vedoucí práce Michaela Jánská. Oponent David Fišer Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá posouzením efektivnosti reklamních kampaní na sociální síti Facebook vůči reklamním kampaním ve vyhledávací síti Google. Efektivnost reklamních kanálů byla posouzena zpohledu návratnosti investice do realizovaných reklamních kampaní. Současně byly na začátku práce definovány hypotézy, které tato práce pomocí statistické metody potvrzuje či vyvrací. Zda množství investic koreluje s realizovaným obratem nebo počtem konverzí. Analýza dat byla zpracována u dvou na sobě nezávislých online projektů v období jejich hlavní prodejní sezóny, tedy v době největšího prodejního potenciálu daného projektu. Data byla získána především z analytického nástroje Google Analytics a v případě kampaně na sociální síti Facebook byl využit také správce reklam Facebook Business Manager. Na základě získaných výsledků analýzy jednotlivých kampaní byly následně navrženy doporučení, které povedou k vyšším výsledkům reklamní kampaně či k efektivnějšímu využití finančních prostředků uvolněných na reklamní kampaně. This thesis deals with the effectiveness assessment of advertising campaigns on Facebook social network compared to advertising campaigns in Google.com search results. Effectiveness of both channels was assessed with regards to ROI (Returns On Investment) at in the past realized advertising campaigns. At the beginning of the thesis were defined hypotheses that were later confirmed or refused using statistical methods with focus to correlation of "amount investment to turnover" or "amount investment to number of conversions". Analysis was conducted on two independent online projects during their main selling peaks, therefore at the time of their strongest sales potential. Data were acquired primarily from the Google Analytics by the Google campaigns and Facebook Business Manager in the case of Facebook campaigns. The results of both projects created base for further analysis which lead to recommendations how to optimize particular campaign for higher effectiveness and more efficient use of allocated advertising funds. Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Fišer, David (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla reklama a propagace * internetové sociální sítě * Facebook Předmět.hesla reklamní kampaně * Google PPC * online reklama * advertising campaigns * online advertising Forma, žánr diplomové práce Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 * 004.738.5:316.472.4 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171657 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 8199 3300708199 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1