Počet záznamů: 1  

Integrace dětí s tělesným postižením do běžného typu škol

  1. DA 4711
    Rytířová, Jana, 1980-
    Integrace dětí s tělesným postižením do běžného typu škol [rukopis] / Jana Rytířová. -- 2015. -- 71 l., [6] l. příl. : grafy. -- Ved. práce Eva Mrázová. -- Abstrakt: Bakalářská práce poskytuje náhled na integraci dětí s tělesným postižením do předškolního vzdělávání. Základním tématem je zařazování dětí s tělesným postižením do běžného typu mateřských škol. Teoretická část obsahuje zobecněný pohled na tuto problematiku, vymezuje základní pojmy a prezentuje nám teoretická východiska různých autorů. V praktické části je obsaženo výzkumné šetření a stanovení výzkumných otázek. Prostřednictvím dotazníků pro ředitelky předškolních vzdělávacích zařízení, a pro rodiče integrovaných dětí, nahlédneme na stav a posun za období uplynulých pěti let. V závěru jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření a případná doporučení.. -- Abstrakt: This bachelor's thesis (bachelor work) provides you with an insight into the inclusion of disabled children in early childhood education. The basic theme is the incorporation of children with disabilities to usual type of kindergarten. The theoretical part includes a generalized view at this issue, defines basic terms and presents theoretical approaches of various authors. In the practical part, there is my survey and hypothesis determination. Via questionairs addressed to pre-school education institutions' directors we can see the current status and shift of the situation during last five years. In the breech I listed results of survey and possible recommendations.
    Mrázová, Eva. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    děti s tělesným postižením. sociální integrace. mateřské školy. integration. disability. kindergarten. bakalářské práce
    316.344.6-056.26/.29-053.2. 364-786. 373.24. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.