Počet záznamů: 1  

Internetový marketing velkoobchodu

  1. Údaje o názvuInternetový marketing velkoobchodu [rukopis] / Pavel Žďánský
    Osobní jméno Žďánský, Pavel, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis54 l., [4] l. příl. : il., grafy
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktCílem této bakalářské práce na téma "Internetový marketing velkoobchodu" bylo na základě teoretických a praktických znalostí marketingu a sociálních sítí navrhnout internetovou marketingovou strategii pro velkoobchod s cukrovinkami Cukrovinky B.L.E.S.K., s.r.o.V teoretické části se zabývám problematikou elektronického obchodu a analyzuji zde jednotlivé nástroje a prostředí internetového marketingu.V praktické části se zabývám místním šetřením. Informace získané od respondentů jsou aplikovány na vytvoření internetové marketingové strategie pro velkoobchod.Základními prvky nové strategie budou webové stránky s elektronickým obchodem využívající možnosti moderní internetové komunikace a dalších nástrojů. Navržená marketingová strategie by měla společnosti přinést nové zákazníky, zvýšit povědomí o firmě a v neposlední řadě také zvýšit tržby firmy.
    The aim of this bachelor thesis on "Wholesale Internet Marketing" was to leverage theoretical and practical knowledge of marketing and social networks to create Internet marketing strategy for candy wholesaler Cukrovinky B.L.E.S.K., s.r.o.The theoretical part deals with the issue of online shopping and analyzes particular tools and platform of Internet marketing. The practical part is driven by marketing research. Information obtained from respondents is used to create Internet marketing strategy for the wholesaler. The main component of the strategy will be a website with online store utilizing modern ways of online communication and electronic commerce platform. The proposed marketing strategy should attract new customers, improve company awareness, and of course increase revenues.
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla internetový marketing * elektronický obchod * cukrovinky * velkoobchod
    Předmět.hesla Internet * PPC reklama * sociální sítě * Internet marketing * electronic commerce * Internet * confectionery * wholesale * PPC advertising * social networks
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:004.738.5 * 339.33 * 664.143 * 658.849:004.738 * 339:004.738 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159381
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 54884212134364sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.