Počet záznamů: 1  

Žákovská pojetí uměleckého textu v procesu literární komunikace

  1. Údaje o názvuŽákovská pojetí uměleckého textu v procesu literární komunikace [rukopis] / Václav Jindráček
    Osobní jméno Jindráček, Václav, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis110 : il., grafy, schémata
    PoznámkyVed. práce neuveden
    AbstraktJindráček, Václav Žákovská pojetí uměleckého textu v procesu literární komunikace. [Rigorózní práce.] Ústí nad Labem 2011 - Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, Pedagogická fakulta, katedra bohemistiky, 110 s.
    Jindráček, Václav Students Conceptions of the Artistic Text in the Process of Literary Communication. [Doctoral thesis.] Ústí nad Labem 2011 - Jan Evangelista Purkyně University, Faculty of Education, Department of Czech and Slavistic Studies, 110 pgs.
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla vnímání literárního díla * literární komunikace
    Předmět.hesla konstruktivistické teorie * literární komunikace * recepce uměleckého textu * žákovská pojetí uměleckého textu * kostnická škola recepční estetiky * čtenářské komunikační aktivity * constructivist theories * literary communication and reception of literary artistic text * the pupils understanding of the artistic text * the Constance school of receptionist aesthetics * communicative activities of the reader
    Forma, žánr rigorózní práce
    Konspekt82.0 - Literatura (teorie)
    MDT316.77:82 * 82.07 * (043.2)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00158555
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    Název souboruStaženoVelikostKomentář
    rigorozni_prace_Jindracek.pdf01.4 MB
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-DIS 923149301660sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.