Počet záznamů: 1  

Řízení lidských zdrojů v oblasti multilevel marketingu

  1. S-BP 5201
    Vršovská, Lucie, 1989-
    Řízení lidských zdrojů v oblasti multilevel marketingu [rukopis] / Lucie Vršovská. -- 2011. -- 56 l., [9] l. příl. : grafy, tab. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Tématem bakalářské práce je ?Řízení lidských zdrojů v oblasti multilevel marketingu?. Cílem práce je analyzovat pracovní pozice kosmetických poradců a lídrů společnosti Oriflame ČR v rámci procesu řízení lidských zdrojů. Porovnat názory lídrů a kosmetických poradců na řízení pracovního výkonu a navrhnout jejich optimalizaci. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly. První kapitola je zaměřená na vymezení pojmů multilevel marketingu, definování multilevel marketingu, multilevel informace. Dále zde nalezneme definování přímého a osobního prodeje, rozdíly mezi přímým a klasickým prodejem. Kapitola je zakončena aplikací systému v praxi na konkrétních společnostech. Druhá kapitola je zaměřena na řízení lidských zdrojů, jeho vymezení a následně řízení lidských zdrojů ve specifických oblastech, jako jsou týmová spolupráce, sponzorování či koučování. V praktické části je prezentována společnost Oriflame ČR, struktura zaměstnanců a nezávislých kosmetických poradců. V rámci struktury jsou zde analyzovány pracovní pozice lídrů a kosmetických poradců společnosti Oriflame ČR. Dále je zde prezentováno místní šetření mezi lídry a kosmetickými poradci, které proběhlo formou anonymního dotazníkového šetření. Následuje popis souboru, dotazníku, prezentace výsledků šetření a závěrečné shrnutí praktické části.. -- Abstrakt: The topic of the Bachelor?s dissertation work is: The Human Resources management in Multilevel Marketing. The purpose of this work is to analyse working positions of cosmetic consultants and leaders of the Oriflame company in the Czech Republic, in the frame and relationship of the process of Human Resources. It is also to compare opinions of leaders and cosmetic consultants regarding to managing  the working performance as well as recommending the optimalisation. The theoreticall stage is divided into two chapters. The first chapter is focused on the definition of the term Multilevel Marketing, its definition and Multilevel Information. Also we can find the definition of Direct and Personal Sales as well as differences between the Direct and Classical Sales. The chapter is finished by the Application of the System in real life situations of the organisations. The second chapter is focused on Human Resources, its definition and HR in specific areas such as team work, sponsorship or coaching. The practicall stage includes the presenation of the Oriflame Company, Czech within the company structure along with independent cosmetic consultants. In the field of the company structure, leaders and cosmetic cnosultant?s positions are analysed as well. Also we can see the questionnaire survey which took place in order to show the presentation of the survey aiming on the leaders and cosmetic consultants. Finally,  the description of the file, questionnaires, the results of the presenation and finall summary will finish the practicall stage of the dissertation work.
    Reissová, Alice. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb
    marketing. přímý prodej. sponzorství. koučování. multilevel marketing. řízení lidských zdrojů. sponzorování. koučování. multilevel marketing. direct sales. human resources management. sponsorship. coaching. bakalářské práce
    316.46.058.2. 338.246.027. 339.187.42. 339.138. 658.8. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.