Počet záznamů: 1  

Marketingový mix nakladatelství

  1. Údaje o názvuMarketingový mix nakladatelství [rukopis] / Kristýna Jiroušková
    Osobní jméno Jiroušková, Kristýna, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis47 l., [2] l. příl. :
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * ceny * distribuce zboží * reklama a propagace
    Předmět.heslaMarketingový mix produkt distribuce nakladatelství Marketing mix product price distribution promotion publisher
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 005.552.1 * 338.5 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134421
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 52124212133009sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.