Počet záznamů: 1  

Marketingový mix malé firmy

  1. Údaje o názvuMarketingový mix malé firmy [rukopis] / Martin Kovář
    Osobní jméno Kovář, Martin, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis49 l., [0] l .příl. : grafy, schémata, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktBakalářská práce se zabývá problematikou ?Marketingového mixu malé firmy?. Předmětem této práce se stála analýza stávajícího marketingového mixu a návrh efektivnějšího mixu stavební firmy KOVÁŘ ? STAVBY, s.r.o. Teoretický se práce opírá o popis významu a účelu marketingu, marketingovou situační analýzu, přesněji analýzy SWOT, PEST a Porterovou pětifaktorovou analýzu. Dále práce definuje marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje, produkt, cenu, propagaci a distribuci. Praktická část práce je zaměřená na stručnou charakteristiku profilu zkoumané společnosti a analýzu jednotlivých složek marketingové situační analýzy. Následně se práce zaměřuje na podrobný popis každé ze čtyř složek marketingového mixu. Závěrečná část práce se věnuje doporučení klíčových změn současného marketingového mixu společnosti, které by vedly k získání větší produkční efektivnosti a stabilnější konkurenční pozici na trhu.
    The key topic of bachelor work is a "Marketing Mix of Small Company". The scope of work is to analyze a current marketing mix, and to define a new marketing mix of small construction company KOVÁŘ - STAVBY, s.r.o. The work is based on theoretical knowledge in the area of the meaning and purpose of marketing, and marketing positional analyses including SWOT, PEST, and Porter's model of 5 forces. It further describes the whole concept of marketing mix, including its tools: product, price, place and promotion. The practical part of bachelor work contains a short company profile, and the analysis of individual components of positional analysis. Next chapters focus on detail description of each component of marketing mix. The final part contains recommendations of key changes in current company's marketing mix that would lead to better effectiveness and competitiveness. ?
    Dal.odpovědnost Michajlovská, Helena (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla analýza nákladů a přínosů * ceny * distribuce zboží * marketingová komunikace
    Předmět.hesla swot analýza * pest analýza * porterova pětifaktorová analýza * produkt * swot analysis * pest analysis * porter's model of 5 forces * product * price * place * promotion
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 005.552.1 * 338.5 * 657.478 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134425
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 52174212133014sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.