Počet záznamů: 1  

Aplikace marketingu v montážní firmě

  1. S-BP 3816
    Sailerová, Lucie, 1985-
    Aplikace marketingu v montážní firmě [rukopis] = The apllication of marketing in the Installation company / Lucie Sailerová. -- 2008. -- 58 l., [13] l. obr. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Hlavní myšlenkou mé bakalářské práce je analýza současné marketingové situace ve specializované montážní firmě. Cílem práce je kritické vyhodnocení této analýzy a snaha doporučit firmě návrhy na zlepšení. V teoretické části práce poukazuji na důležitost marketingového řízení a plánování v malých a středních podnicích. V praktické části je pak obsažen popis a rozbor všech marketingových faktorů, které daný podnik ovlivňují, a marketingových metod ve firmě. Získané údaje jsou podány formou objektivní prezentace. Z práce je patrné, že firma klade největší důraz na dobře vedenou marketingovou komunikaci se svými zákazníky. Ostatní metody nejsou využívány v plné míře, neboť v současné situaci to firma nemá zapotřebí. V závěru své práce hodnotím efektivnost využívaných marketingových metod a je zde obsaženo několik návrhů, které jsem na základě své práce této firmě doporučila pro jeho efektivnější fungování. Domnívám se, že právě díky těmto doporučením se firmě v blízké budoucnosti podaří zvýšit konkurenceschopnost na trhu.. -- Abstrakt: The keynote of my bachelor dissertation is analysis of current marketing situation in a specialized installation company. Objectives of the dissertation are critical evaluation of this analysis and an attempt to provide the company with improvement suggestions. In the theoretical part of the dissertation I point out, the importance of marketing management and planning for small and medium-sized businesses. In the practical part you can find description and analysis of all marketing elements, that influence the company, and marketing methods applied in this particular company. The data I obtained are submitted in a form of objective presentation. From the dissertation is evident, that the company focuses on well-led marketing communication towards the customers. Other methods are not used to the full, because in the present situation the company does not stand in need of it. At the end of my dissertation I evaluate the efficiency of applied marketing methods, including several uplift concepts for more effective operation based on my research. I believe that thanks to my recommendations in the near future the company will be able to increase its competitive strength in the market.
    Werner, Rudolf. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    marketing. marketingová komunikace. firmy. aplikace. analýza. apllication. marketing. analyse. bakalářské práce
    005.71. 334.72. 347.715. 658.8:316.77. 339.138. 658.8. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.