Počet záznamů: 1
Marketing a nástroje marketingového mixu v současnosti
Údaje o názvu Marketing a nástroje marketingového mixu v současnosti [rukopis] / Anna Derka Osobní jméno Derka, Anna, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2006 Fyz.popis 50 l., 2 l. příl. : il., tabulky Poznámky Lic. smlouva. Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007 Dal.odpovědnost Korchňák, Jan (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * obchodní společnosti - Česko Předmět.hesla SWOT analýza strategie mix plánování plán cíle výrobek cena distribuce propagace marketing SWOT analysis strategy mix planning plan goals product price distribution promation Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 * 658.8 * (437.3) * 347.72 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00004600 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 3251 4212123275 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1