Počet záznamů: 1
Analýza současných marketingových postupů a tvorba marketingové strategie firmy
Údaje o názvu Analýza současných marketingových postupů a tvorba marketingové strategie firmy [rukopis] / Kamila Plecitá Další variantní názvy Analýza marketingových postupů a tvorba marketingové strategie firmy Osobní jméno Plecitá, Kamila, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2006 Fyz.popis 45 l., 8 l. příl. : il., tabulky Poznámky Lic. smlouva. Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007 Dal.odpovědnost Jírová, Hana, 1938-2023 (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla firmy - Česko * marketing Předmět.hesla analýza konkurence business plán cenová politika marketingová komunikace produktové portfolio segmentace trhu strategická analýza SWOT business plan competition analysis General Electric market segmentation price policy product portfolio strategic analysis SWOT analysis Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT (043)378.22 * 339.1 * 347.72 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00004612 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 3266 4212123290 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1