Počet záznamů: 1  

Analýza současných marketingových postupů a tvorba marketingové strategie firmy

  1. Údaje o názvuAnalýza současných marketingových postupů a tvorba marketingové strategie firmy [rukopis] / Kamila Plecitá
    Další variantní názvyAnalýza marketingových postupů a tvorba marketingové strategie firmy
    Osobní jméno Plecitá, Kamila, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2006
    Fyz.popis45 l., 8 l. příl. : il., tabulky
    PoznámkyLic. smlouva.
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007
    Dal.odpovědnost Jírová, Hana, 1938-2023 (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla firmy - Česko * marketing
    Předmět.heslaanalýza konkurence business plán cenová politika marketingová komunikace produktové portfolio segmentace trhu strategická analýza SWOT business plan competition analysis General Electric market segmentation price policy product portfolio strategic analysis SWOT analysis
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT(043)378.22 * 339.1 * 347.72
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00004612
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 32664212123290sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.