Počet záznamů: 1
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Údaje o názvu Marketingová strategie vybrané neziskové organizace [rukopis] / Eva Stoupová Další variantní názvy Marketingová strategie vybrané neziskové organizace Osobní jméno Stoupová, Eva, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2007 Fyz.popis 48 l., 2 l. příl. : il., tabulky Poznámky Lic. smlouva. Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * neziskové organizace Předmět.hesla Marketing strategie nestátní nezisková organizace situační analýza marketingový mix Marketing strategy non-profit organization situational analysis marketing mix Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 061.2 - Nevládní organizace a kooperace MDT 061.2 * 339.1 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00008997 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 3385 4212125290 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1