Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie vybrané neziskové organizace

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie vybrané neziskové organizace [rukopis] / Eva Stoupová
    Další variantní názvyMarketingová strategie vybrané neziskové organizace
    Osobní jméno Stoupová, Eva, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2007
    Fyz.popis48 l., 2 l. příl. : il., tabulky
    PoznámkyLic. smlouva.
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * neziskové organizace
    Předmět.heslaMarketing strategie nestátní nezisková organizace situační analýza marketingový mix Marketing strategy non-profit organization situational analysis marketing mix
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt061.2 - Nevládní organizace a kooperace
    MDT061.2 * 339.1
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00008997
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 33854212125290sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.