Počet záznamů: 1  

Cíle, cesty a nástroje formativního učitele, aneb, Jak naučit žáky myslet, učit se a řešit problémy

  1. KB 48499
    Šrámek, Milan, 1962-
    Cíle, cesty a nástroje formativního učitele, aneb, Jak naučit žáky myslet, učit se a řešit problémy / Milan Šrámek. -- Pořadí vydání: první. -- Zlín : Heuréka cz, 2024. -- 188 stran : barevné ilustrace ; 25 cm. -- Anotace: Kniha věnovaná problematice zpětné vazby ve formativním modelu vzdělávaní. Autor si klade za cíl ukázat pedagogům zásadní rozdíl mezi tzv. "regulací", "korekcí" a "formací" žákova myšlení a učení. V modelu současného formativního hodnocení je učitel stále ten, kdo žákům říká čím prošli, co udělali, co to znamená a také kde a jak mají pokračovat. V pedagogickém terénu chybí metodika pro práci se zkušeností žáků. Popsaná konkrétní metoda (cesta) pracuje s Demingovým cyklem PDCA a se sdílenou reflexí, kterou facilituje učitel speciálním sledem otevřených otázek. Nakladatelská anotace. Kráceno. -- ISBN : 978-80-11-05965-1 (brožováno).
    formativní hodnocení. vyučovací metody. učitel a žák. formative assessment. teaching methods. teacher and learner. příručky. handbooks and manuals
    37.091.26-022.332. 37.091.3. 37.064.2. (035)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.