Počet záznamů: 1  

Marketing podniku

  1. Údaje o názvuMarketing podniku : marketingové aktivity a tvorba marketingové strategie podniku / Jan Tomek
    Osobní jméno Tomek, Jan, 1932- (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Aleko, 1990
    Fyz.popis115 s. : il.
    ISBN80-85341-02-6
    Předmět.hesla marketing * podniky
    Forma, žánr studie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT339.138 * 658.8 * 334.72
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-USV3149181217kat. politologie a filozofie FFpouze prezenčně
    P-USV3149181221kat. politologie a filozofie FFpouze prezenčně
    P-S 120163149175796sklad EDoba výp. 31 dní
    Marketing podniku

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.