Počet záznamů: 1
Oceňování značky a jeho význam
Údaje o názvu Oceňování značky a jeho význam / David Haigh ; [z anglického originálu ... přeložil František Drozen] Osobní jméno Haigh, David (autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 2002 Fyz.popis 103 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-7261-073-2 (brož.) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Originál Understanding the financial value of brands Předmět.hesla obchodní značky * oceňování obchodní značky * brand name products * valuation of brand name products Forma, žánr studie * studies Konspekt 657 - Účetnictví MDT 657.92:658.626 * 658.626 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 1731 4212114477 volný výběr P815 2002 Doba výp. 31 dní S-SE 1731 a 4212114478 sklad D Doba výp. 31 dní U-EK 22 4343000099 volný výběr P815 2002 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1