Počet záznamů: 1  

Marketingový informační systém - okruh VÝROBEK

  1. Údaje o názvuMarketingový informační systém - okruh VÝROBEK : [rukopis] Petr Hoření
    Osobní jméno Hoření, Petr (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje1997
    Fyz.popis46 s., příl.
    Pozn.o dizertaciUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Dal.odpovědnost Paclová, Jarmila (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * podnikové informační systémy
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT339.1 * 347.7
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 2694212105632sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.