Počet záznamů: 1
Marketing pro veřejné knihovny
Údaje o názvu Marketing pro veřejné knihovny / Peter Borchardt, Charlotta Flodell, Michael Milz, Klaus Reinhardt, Gerhard Reiter Souběž.n. Eine Marketingkonzeption für öffentliche Bibliotheken Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Národní knihovna České republiky, 1994 Fyz.popis 187 s. ISBN 80-7050-173-1 Dal.odpovědnost Borchardt, Peter (autor)
Flodell, Charlotta (autor)
Milz, Michael (autor)
Reihardt, Klaus (autor)
Reiter, Gerhard (autor)
Pilař, Jindřich, 1954- (překladatel)Předmět.hesla knihovny * marketing Forma, žánr příručky MDT 027 * 339.1 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-MK 590 4212116518 sklad D Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1