Počet záznamů: 1
Marketing
Údaje o názvu Marketing : základy a postupy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Josef Vaculík, Kateřina Kopřivová, Nikola Foret Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Computer Press, 2001 Fyz.popis 162 s. : tab., grafy ISBN 80-7226-558-X Edice Praxe personalisty Edice Praxe manažera Dal.odpovědnost Foret, Miroslav, 1946- (autor)
Foret, Nikola (autor)
Procházka, Petr (autor)
Vaculík, Josef, 1938-2013 (autor)
Kopřivová, Kateřina (autor)Předmět.hesla marketing Forma, žánr příručky Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 * 658.8 * 005 * 339.1 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 1712 4212114269 volný výběr P710 2001 Doba výp. 31 dní S-SE 1712 a 4212114270 volný výběr P710 2001 Doba výp. 31 dní S-SE 1712 b 4212114271 volný výběr P710 2001 Doba výp. 31 dní S-SE 1712 d 4212115504 volný výběr P710 2001 Doba výp. 31 dní S-SE 1712 c 4212115505 volný výběr P710 2001 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1