Počet záznamů: 1  

Analýza marketingových příležitostí, tvorba, aplikace a vyhodnocení marketingového programu vybrané firmy

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingových příležitostí, tvorba, aplikace a vyhodnocení marketingového programu vybrané firmy : [rukopis] David Kubjak
    Osobní jméno Kubjak, David (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2003
    Fyz.popis47 s., 3 s. příl. : tab., grafy
    Pozn.o dizertaciUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomiky podniku
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla firmy * marketing
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT339.1 * 347.7
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 21484212116089sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.