Počet záznamů: 1
Strategický marketing
Údaje o názvu Strategický marketing : strategie a trendy / Dagmar Jakubíková, Petr Janeček Osobní jméno Jakubíková, Dagmar, 1948- (autor) Údaje o vydání 3. přepracované a rozšířené vydání Fyz.popis 428 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-271-3722-0 Kč 599,00 Edice Expert Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Abstrakt Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol. Dal.odpovědnost Janeček, Petr (autor) Předmět.hesla strategický marketing * strategic marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * textbooks (higher) Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.21 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 42399 3300067867 volný výběr P712 2023 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1