Počet záznamů: 1  

Využití marketingového modelu AIDA v propagačních e-mailech

  1. Údaje o názvuVyužití marketingového modelu AIDA v propagačních e-mailech / Jana Svobodová
    Osobní jméno Svobodová, Jana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2023
    Fyz.popis61 listů : ilustrace, grafy
    PoznámkyVedoucí práce Michaela Jánská. Oponent Marek Vokoun
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2023
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Vokoun, Marek (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla email marketing * přímý marketing
    Předmět.heslaAIDA hierarchie efektů A/B testování hierarchy of effects A/B testing
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:004.773.3 * 658.849.2 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00189838
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 149203300714920sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.