Počet záznamů: 1
Metody výzkumu médií
Info ** Objednaný dokument ** Údaje o názvu Metody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská Osobní jméno Trampota, Tomáš (autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Portál, 2010 Fyz.popis 293 s. : il. ; 20 cm ISBN 978-80-262-0260-8 Poznámky KNIHA JE K DISPOZICI V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a rejstříky Abstrakt Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). Dal.odpovědnost Vojtěchovská, Martina, 1974- (autor) Předmět.hesla výzkum médií - metodologie * media research - methodology Forma, žánr elektronické knihy * monografie * monographs Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT 316.774:303 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Plný text
ObsahDruh dok. ELEKTRONICKÉ ZDROJE
Počet záznamů: 1