Počet záznamů: 1  

Metody výzkumu médií

  1. Trampota, Tomáš
    Metody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská. -- Vyd. 1. -- Praha : Portál, 2010. -- 293 s. : il. ; 20 cm. -- KNIHA JE K DISPOZICI V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!. -- Abstrakt: Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). -- ISBN : 978-80-262-0260-8 (online : pdf). -- 978-80-7367-683-4 (brož.).
    Vojtěchovská, Martina, 1974-
    výzkum médií - metodologie. media research - methodology. elektronické knihy. monografie. monographs
    316.774:303. (048.8)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.