Počet záznamů: 1
Metody výzkumu médií
- Trampota, Tomáš
Metody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská. -- Vyd. 1. -- Praha : Portál, 2010. -- 293 s. : il. ; 20 cm. -- KNIHA JE K DISPOZICI V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!. -- Abstrakt: Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). -- ISBN : 978-80-262-0260-8 (online : pdf). -- 978-80-7367-683-4 (brož.).
Vojtěchovská, Martina, 1974-
výzkum médií - metodologie. media research - methodology. elektronické knihy. monografie. monographs
316.774:303. (048.8)
Počet záznamů: 1