Počet záznamů: 1  

Podpora prodeje Pivovaru Kocour Varnsdorf, s. r. o

  1. Údaje o názvuPodpora prodeje Pivovaru Kocour Varnsdorf, s. r. o. / Lenka Marie Slováková
    Osobní jméno Slováková, Lenka Marie, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis51 stran : grafy + 1 DVD
    PoznámkyVedoucí práce Čeněk Celer. Oponent Marek Vokoun
    AbstraktVzhledem k tomu, že areál v Pivovaru Kocour Varnsdorf, s. r. o. zaznamenává v poslední době pokles zákazníků, věnuji se této problematice v bakalářské práci, aby došlo ke zvýšení počtu zákazníků. V práci bude čerpáno z odborných studií, které se danou problematikou zabývají. Cílem práce je návrh podpory prodeje pro areál v Pivovaru Kocour Varnsdorf, s. r. o., zaměřené na konečné zákazníky pivovaru vedoucí ke zvýšení počtu zákazníků. Bude provedena SWOT analýza dané společnosti. Pro splnění cíle bude realizováno dotazníkové šetření, které bude probíhat elektronicky na stránkách pivovaru a zjišťovat se bude zejména: spokojenost, cena, cenové nabídky, kupóny, vzorky, soutěže, slevy, věrnostní programy, akce a další. V dotazníkovém šetření bude použita Likertova škála. Zjištěná data budou zpracována pomocí Pearsonova chí-kvadrát testu. Z výsledků šetření bude zjištěno, které formy podpory prodeje zákazníci preferují, a navrhnout taková řešení, aby došlo ke zvýšení počtu zákazníků. Přínosem práce bude nová podpora prodeje pro areál v Pivovaru Kocour Varnsdorf, s. r. o., která by měla vést ke zvýšení počtu zákazníků.
    Due to the fact that the premises in the Kocour Varnsdorf Brewery, s. r. o. Have recently experienced a decrease in customers, I am addressing this issue in my bachelor's thesis in order to increase the number of customers. The work will draw on professional studies that deal with the issue. The aim of the work is the proposal of sales support for the premises in the Kocour Varnsdorf Brewery, s. r. o., Focused on the end customers of the brewery leading to an increase in the number of customers. A SWOT analysis of the company will be performed. To meet the goal, a questionnaire survey will be carried out, which will take place electronically on the brewery's website and will determine in particular: satisfaction, price, price offers, coupons, samples, competitions, discounts, loyalty programs, promotions and more. The Likert scale will be used in the questionnaire survey. The data obtained will be processed using Pearson's chi-square test. The results of the survey will determine which forms of sales support customers prefer and propose such solutions to increase the number of customers. The benefit of the work will be new sales support for the premises in the Kocour Varnsdorf Brewery, s. r. o., Which should lead to an increase in the number of customers.
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Vokoun, Marek (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * management prodeje * pivovary
    Předmět.hesla Varnsdorf (Česko)
    Předmět.hesla pivovar * pivo * komunikační mix * podpora prodeje * zákazník * brewery * beer * communication mix * sales support * customer
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 663.4:005.71 * 658.811 * (437.315) * (437.15) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00188479
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 141143300714114sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.