Počet záznamů: 1  

Využití digitálních opor ve výuce na 1. stupni ZŠ v Ústeckém kraji

  1. DA 13733
    Niederlová, Eliška, 1998-
    Využití digitálních opor ve výuce na 1. stupni ZŠ v Ústeckém kraji / Eliška Niederlová. -- 2022. -- 64 listů : grafy, schémata. -- Vedoucí práce Jaromíra Šindelářová. -- Oponent Milan Kubiatko. -- Abstrakt: Podstatou diplomové práce je výzkumné šetření zaměřené na využívání digitálních opor při výuce na 1. stupni základní školy. Dnešní generace je s digitálními technologiemi v každodenním kontaktu a žije v digitálním prostředí. Pedagogové by měli tento fakt brát v potaz a přizpůsobit své přístupy k výuce této realitě. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V první části jsou zmíněny obecné poznatky o vzdělávání, zastoupení digitálních technologií ve výuce a s tím spojené pojmy jako e-learning či blended learning. Tyto poznatky vycházejí z aktuální odborné české a zahraniční literatury. Druhou část tvoří oblast empirická, v níž jsou zpracována data získaná z dotazníkového šetření. Celkové hodnocení, které vyplynulo na základě získaných poznatků při praktické realizaci, je připojeno k závěru diplomové práce.. -- Abstrakt: The essence of the diploma thesis is a research survey focused on the use of digital aids in teaching at the 1st stage of primary school. We need to realize that the world we live in is changing dramatically. The current generation is in daily contact with digital technologies, they live in a digital environment. Educators should take this fact into account and adapt their teaching approaches to this reality. The work is divided into a theoretical part and a practical part. The first part mentions general knowledge about education, the representation of digital technologies in teaching and related concepts such as e-learning or blended learning. These findings are based on professional Czech and foreign literature. The second part is the empirical area, where the data obtained from the questionnaire survey are processed. The overall evaluation, which resulted from the knowledge gained during the practical implementation, is attached to the conclusion of the thesis.
    Šindelářová, Jaromíra, 1961-. Kubiatko, Milan. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    vyučovací metody. blended learning. informační a komunikační technologie ve vzdělávání. učivo základních škol. digitální technologie. digitální opory. kvantitativní výzkum. učitelé na 1. stupni ZŠ. digital technologies. digital aids. blended learning. quantitative research. teachers 1st grade of elementary school. diplomové práce
    37.091.3. 37.091.39:004. 37.01:004. 373.3.016. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.