Počet záznamů: 1  

Rozvoj kritického myšlení a porozumění čtenému při výuce "dlouhého" 16. století

  1. KB 36479
    Říčan, Jaroslav
    Rozvoj kritického myšlení a porozumění čtenému při výuce "dlouhého" 16. století / Jaroslav Říčan, Vilém Zábranský, Ondřej Pešout, Václav Jindráček, Josef Märc, Miloš Makovský, Dagmar Myšáková. -- Vydání první. -- Ústí nad Labem : UJEP, 2021. -- 167 stran : ilustrace (některé barevné), mapy, portréty, faksimile ; 30 cm. -- 300 výtisků. -- ISBN : 978-80-7561-293-9 (brožováno).
    Zábranský, Vilém, 1979-. Pešout, Ondřej. Jindráček, Václav, 1985-. Märc, Josef, 1964-. Makovský, Miloš, 1984-. Myšáková, Dagmar, 1989-
    16. století. dějepis. předmětová didaktika. učební osnovy. čtenářské strategie. metakognice. učivo základních škol. učivo středních škol. history (school subject). teaching school subjects. subject programmes. reading strategies. metacognition. elementary school curriculum. secondary school curriculum. Evropa - dějiny - 16. století. Europe - history - 16th century. metodické příručky. methodological manuals
    93/94. 37.016.026. 37.091.214. 028.6. 159.95:165.242. 373.3.016. 373.5.016. (4). (072)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.