Počet záznamů: 1
Marketing metrics
Údaje o názvu Marketing metrics : the manager's guide to measuring marketing performance / Neil T. Bendle, Paul W. Farris, Phillip E. Pfeifer, David J. Reibstein Osobní jméno Bendle, Neil T. (autor) Údaje o vydání Fourth edition Nakladatel [Boston] : Pearson, [2021] Copyright ©2021 Fyz.popis xix, 491 stran : ilustrace ISBN 978-0-13-671713-3 (brožováno) Edice Pearson business analytics series Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Farris, Paul W. (autor)
Pfeifer, Phillip Edward, 1951- (autor)
Reibstein, David J. (autor)Předmět.hesla marketing * marketingový výzkum Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 339.138 * 658.8:005.52 * 658.8 * (048.8:082) Země vyd. Spojené státy americké Jazyk dok. angličtina Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 35816 3300058256 volný výběr P700 2021 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1