Počet záznamů: 1  

Vliv vizuální intervence na výkon v testu Vytrvalostní člunkový běh na 20 m u dětí ve věku 12-15 let

  1. DA 12227
    Beránková, Romana, 1989-
    Vliv vizuální intervence na výkon v testu Vytrvalostní člunkový běh na 20 m u dětí ve věku 12-15 let / Romana Beránková. -- 2020. -- 81 listů : ilustrace, grafy. -- Vedoucí práce Jan Hnízdil. -- Oponent Jan Kresta. -- Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vlivem vizuální intervence na výkon v testu vytrvalostní člunkový běh na 20 m u dětí ve věku 12-15 let. Teoretické část se zabývá starším školním věkem, zejména tělesným vývojem, psychomotorickým vývojem, sociálním vývojem a volbou vhodných pohybových aktivit. Dále se v diplomové práci věnujeme vlivu motivace a vizualizace na výkon. Jsou zde charakterizovány motorické schopnosti a dovednosti a následovně jejich dělení. V dalších kapitolách je věnován prostor pro testovou baterii Unifittest 6-60 s podrobným popisem testu vytrvalostní člunkový běh na 20 m. Teoretická část je zakončena sumarizací předchozích výzkumných prací s řešením obdobné problematiky. V praktické části je popsán průběh testování s výsledky měření, které ukazují na významnou statistickou a věcnou významnost. Prokázalo se, že námi poskytnutá vizuální intervence významně přispěla k lepším naměřeným výsledkům.. -- Abstrakt: This diploma thesis deals with influence of the visual intervention to the performance in the test of the endurance shuttle running for 20 metres by children aged 12 -15 years. The theoretical part deals with older learners, mainly with their physical progress, the psychomotor aktivity, the social progress and with the choice of suitable motoric activities. This thesis is also devoted to the influence of motivation and visualisation to the performance. The motorical skills and abilities are characterized and devided. The test battery Unifittest 6-60 with detailed describtion of the test of endurance shuttle running for 20 metres is solved in many chapters. The theoretical part is ended by the summarization of the previous explorative work with the solution to similar issues. In the practical part there is described the course of the testing with all results which point to the significant statistical and the real importance. It was proved that the visual intervention conduced to the better results.
    Hnízdil, Jan, 1971-. Kresta, Jan, 1980-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra tělesné výchovy
    vytrvalost. běh. tělesná výchova. motivace. puberta. vizualizace. motivation. adolescence. visualization. diplomové práce
    179.9. 796.422. 796.012.6:37.016. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.