Počet záznamů: 1  

Umělecká ztvárnění dětských dilemat a úzkostí jako příležitost k funkčnímu vzdělávání v literární výchově

  1. DB 125
    Váňová, Kateřina, 1977-
    Umělecká ztvárnění dětských dilemat a úzkostí jako příležitost k funkčnímu vzdělávání v literární výchově / Kateřina Váňová. -- 2019. -- 185 listů. -- Školitel Jiří Koten. -- Oponent Ondřej Hník. -- Abstrakt: V předkládané práci se pokoušíme doložit, že četba narativní literatury přispívá nejen k rozvoji kompetencí čtenářů v žákovském věku, nýbrž že má pozitivní vliv na dětskou osobnost celkově. Cílem analyticko-interpretační práce je snaha ukázat možnosti využití uměleckých textů v procesu budování emoční zralosti dítěte, jako přirozeného prostředku v procesu socializace a sebepoznání.. -- Abstrakt: The present study attempts to demonstrate that reading narrative literature contributes not only to the development of competencies in readers of school age, but also that it has a positive influence on a child's personality in general. The aim of this analytical-interpretative work is the endeavour to show the options of using artistic texts in the process of building emotional maturity in children, as a natural means in the process of socialization and self-knowledge.
    Koten, Jiří, 1979-. Hník, Ondřej. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    čeština. literární výchova. literatura pro děti a mládež. narativní psychologie. literární vzdělávání. imaginace. children's and youth literature. literary education. narrative. imagination. disertace
    811.162.3. 82:37.016. 82-93. 159.9:808.543. (043.3)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.