Počet záznamů: 1  

Inovace online marketingové strategie společnosti

  1. DA 11118
    Knotek, Pavel, 1993-
    Inovace online marketingové strategie společnosti / Pavel Knotek. -- 2019. -- 92 stran : grafy. -- Vedoucí práce Čeněk Celer. -- Oponent Lenka Nigrinová. -- Abstrakt: Cílem diplomové práce je navržení inovace online marketingové strategie společnosti Megaknihy.cz, která se zabývá prodejem knih, časopisů a jiných médií, a povede k rozšíření portfolia mladých zákazníků. Data, získaná z dotazníkových šetření sto padesáti respondentů ve věku od patnácti do devatenácti let a tří set padesáti respondentů ve věku od dvaceti do devětadvaceti let, poslouží s využitím deskriptivní statistiky k identifikaci hlavních faktorů a nástrojů, které mladé lidi ovlivňují při výběru prodejce knih. Jednoduchou regresí reálných dat, získaných ze sociálních sítí vybraných společností, se identifikují vztahy mezi novými fanoušky, počtem zveřejněných příspěvků a mírou interakce. UX analýzou se definují stěžejní vizuální a obsahové faktory webových stránek, které mohou vést k získání nových klientů. Rozborem e-mailingu se zjišťuje, zda je současná kampaň vhodně personalizovaná, automatizovaná a segmentovaná na míru klienta. Výsledky prokazují, že nejvíce motivuje mladé lidi k nákupu knih přes internet reklama na sociálních médiích Facebook, Instagram a Youtube, dále kvalitní webové stránky, doporučení přátel a rodiny a cena. Regresní analýza poukazuje na to, že počet zveřejněných příspěvků na sociálních sítích, má značný vliv na míru interakce ze strany fanoušků. Doporučením je optimalizace obsahové formy webových stránek a zvýšení aktivity ze strany společnosti na sociálních sítích Facebook a Instagram. Přidanou hodnotou této práce je navržení inovované online marketingové kampaně, která umožní společnosti Megaknihy.cz se přiblížit mladým lidem a rozšířit své portfolio klientů.. -- Abstrakt: The target of the thesis is to propose an innovation of the online marketing strategy of Megaknihy.cz, which deals with the sale of books, magazines and other media, and which will lead to the extension of the portfolio of young customers. Data obtained from the questionnaire surveys of one hundred and fifty respondents aged fifteen to nineteen and three hundred and fifty respondents aged twenty to twenty-nine years with the use of descriptive statistics will identify the key factors and the tools that influence young people when choosing a bookseller. With the use of the simple regression of the real data collected from the social networks of the selected companies, the relationships between the new fans, the number of posts posted and the degree of interaction are identified. UX analysis specifies the key visual and content elements of web pages that can bring new clients. An e-mail marketing analysis shows whether the current campaign is personalized, automated and tailored for the client. The results show that the most motivating factor for young people to buy books over the internet are social media advertising on Facebook, Instagram and Youtube, as well as high-quality websites, friends and family recommendations, and prizes. The recommendation is to optimize the content of the website and to increase the company's activity on social networks Facebook and Instagram. The added value of the work is to propose an innovative online marketing campaign that will enable Megaknihy.cz to get closer to young people and to expand their client portfolio.
    Celer, Čeněk, 1954-. Nigrinová, Lenka. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu
    marketingový management. internetový marketing. online marketing. webové stránky. sociální média. Facebook. Instagram. e-mail marketing. websites. social media. diplomové práce
    658.8:005. 658.8:004.738.5. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.