Počet záznamů: 1  

Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie

  1. KB 27128
    Čihovská, Viera, 1948-
    Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state / autori: Viera Čihovská, Jaroslav Kita, Pavol Kita, Jamal Hassan, Marta Pavliková, Lukáš Zendulka, Patrícia Kollár, Jan Keresty, Jan Strellinger, Veronika Kitová Mazalanová ; zostavil: Pavol Kita. -- Bratislava : Ekonóm, 2018. -- 119 stran : ilustrace. -- Nad názvem: Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta. -- ISBN : 978-80-225-4541-9 (brožováno).
    Kita, Jaroslav, 1949-. Kita, Pavol, 1977-. Hassan, Jamal. Pavliková, Marta. Zendulka, Lukáš. Kollár, Patrícia. Keresty, Jan. Strelinger, Jan. Kitová Mazalanová, Veronika
    spotřebitelské chování. marketingová komunikace. stati
    366.1. 658.8:316.77. (049)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.