Počet záznamů: 1
Ambientní média v reklamě
Údaje o názvu Ambientní média v reklamě : význam designu při tvorbě ambientních médií / Tomáš Šula Osobní jméno Šula, Tomáš, 1984- (autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2017 Fyz.popis 137 stran : barevné ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-7454-682-2 (brožováno) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla ambientní média * reklama a propagace * design * ambient media * advertising * design Forma, žánr monografie * monographs Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1-028.76 * 659.1 * 7.05 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 23085 3300038710 volný výběr P750 2017 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1