Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace a public relations
Údaje o názvu Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015 Fyz.popis 1 online zdroj (118 stran) : ilustrace, portréty ISBN 978-80-246-3124-0 (online ; pdf) 978-80-246-3075-5 (brožováno) Poznámky KNIHA JE K DISPOZICI V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Halada, Jan, 1942- (editor) Předmět.hesla marketingová komunikace * public relations * oborová terminologie * communication in marketing * public relations * terminology (professional) Forma, žánr elektronické knihy * terminologické slovníky * výkladové slovníky * terminological dictionaries * explanatory dictionaries Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.8:316.77 * 659.4 * 81'373.46 * (038)81 * (038.072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Odkaz na elektronický dokument EBSCO Druh dok. ELEKTRONICKÉ ZDROJE Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info EK 271 3300995271 elektronické knihy online
Počet záznamů: 1