Počet záznamů: 1  

Effective approaches to teaching English as a foreign language to preschool children

  1. DA 7951
    Černá, Barbora, 1993-
    Effective approaches to teaching English as a foreign language to preschool children / Barbora Černá. -- 2017. -- 50 listů : ilustrace, noty. -- Vedoucí práce Sarah Marie Good. -- Název a text práce v anglickém jazyce. -- Abstrakt: Cílem této práce je prozkoumat postupy pro výuku anglického jazyka předškolních dětí, a to včetně podrobného souhrnu a vysvětlení vyučovacích principů na předškolní úrovni. Bakalářská práce poskytuje charakteristiku předškolního dítěte a demonstruje motorický, sociální a kognitivní vývoj dítěte. Práce vysvětluje podstatu raného učení se cizím jazykům a zabývá se jeho výhodami a nevýhodami. Dále se práce zaměřuje na výuku anglického jazyka předškolních dětí, na roli vyučujícího v předškolním prostředí a na produktivní vyučovací postupy a strategie. Závěry této práce podporují tvrzení, že osvojování a učení se cizím jazykům v období předškolního věku je pro děti prospěšné. Ranné učení se a osvojování cizích jazyků podporuje nejenom jazykovou znalost, ale také efektivně rozvíjí kognitivního myšlení, vnímání a konstruktivních dovedností dítěte.. -- Abstrakt: The objective of this thesis is to examine approaches to teaching English to preschool children and it includes a detailed summary and explanation of teaching principles at the preschool level. The bachelor thesis provides characteristics of a preschool child and it demonstrates motor, social and cognitive development of the child. It also explains the substance of early foreign language learning and acquisition, concerning its advantages and disadvantages. Later the thesis focuses on teaching English to preschool children and the role of the teacher in a preschool environment and on productive teaching approaches and strategies. The statements recorded in this thesis support the claim that learning or acquiring a foreign language during the preschool period is effective and beneficial for young learners. The early foreign language learning and acquisition supports not only foreign language comprehension, but it efficiently develops the child's cognitive thinking, memory, perception and other constructive skills.
    Good, Sarah Marie. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra anglistiky
    angličtina. jazyková výuka. děti předškolního věku. efektivní učení. effective learning. bakalářské práce
    811.111. 316.346.32-053.4. 81'24. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.