Počet záznamů: 1
Transformace hudebního obchodního modelu v novém tisíciletí: od poptávky k nabídce
Údaje o názvu Transformace hudebního obchodního modelu v novém tisíciletí: od poptávky k nabídce / Jovanka Arandjelovičová Osobní jméno Arandjelovičová, Jovanka, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2017 Fyz.popis 47 listů + 1 CD Poznámky Vedoucí práce Aleš Navrátil. Oponent Jiří Grüner Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2017 Dal.odpovědnost Navrátil, Aleš, 1949- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Grüner, Jiří (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla hudební průmysl * gender Předmět.hesla marketing music industry Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 78 - Hudba MDT 78.05 * 316.66-055.1/.3 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00168398 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 7909 3300707909 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1