Počet záznamů: 1
Analýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014
Údaje o názvu Analýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014 / Jan Červinka Osobní jméno Červinka, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2016 Fyz.popis 61 listů : barevné ilustrace Poznámky Vedoucí práce Pavel Maškarinec Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta, 2016 Dal.odpovědnost Maškarinec, Pavel, 1975- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra politologie a filozofie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla volby * volební kampaň * politický marketing Předmět.hesla Slovenská republika elections election campaigns political marketing Slovak Republic Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 324 - Volby, volební kampaně, referenda MDT 324 * 324:342.849.2 * 32.019.5:659.1 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00173112 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 7287 3300707287 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1