Počet záznamů: 1  

Role médií v politickém marketingu

  1. Údaje o názvuRole médií v politickém marketingu / Michaela Kubištová
    Osobní jméno Kubištová, Michaela, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis61 listů
    PoznámkyVedoucí práce Ivan Štern
    AbstraktBakalářská práce si klade za cíl odpovědět na otázku, jakou roli zastávají média v politickém marketingu. Nejprve se práce zabývá přiblížením médii, jejich vývojem, druhy a mocí, kterou zastávají. Následuje prozkoumání oblasti politického marketingu a opomenut nebude ani ekonomický marketing, který tvoří základ marketingu politického. Pozornost je v průběhu práce z velké části věnována volebním kampaním, kde lze zaznamenat značné využití nástrojů politického marketingu. Poslední část se konkrétněji zaměřuje na média v rámci volebních kampaní, kde hrají zásadní roli. Média jakožto nástroj politického marketingu dokážou ovlivnit voliče, a tím pádem celý chod politického marketingu.
    The bachelor thesis aims to answer main question, what is the role of media in a political marketing. At first the thesis covers the topic of media approach, its development and types. Moreover we will discuss its power and influence. Then, the thesis tries to examine field of economic marketing as a base of political marketing. We will also pay attention to election campaigns where we can observe usage of policy marketing tools. We will focus on the role of media which takes quite significant role in an election campaigns. Media as a tools of a political marketing are able to influence electors and thereby also a whole process of a political marketing and might have direct consequences to results of any elections as well.
    Dal.odpovědnost Štern, Ivan, 1949- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra politologie a filozofie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla politický marketing * propaganda * politická kampaň * média
    Předmět.hesla agenda-setting * nástroje politického marketingu * political marketing * campaign * policy marketing tools * political promotion
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt32 - Politika
    MDT32.019.5:659.1 * 32.019.5 * 32.019.51 * 316.774 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00170914
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 59503300705950sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.