Počet záznamů: 1
Role médií v politickém marketingu
Údaje o názvu Role médií v politickém marketingu / Michaela Kubištová Osobní jméno Kubištová, Michaela, (autor diplomové práce nebo disertace) Fyz.popis 61 listů Poznámky Vedoucí práce Ivan Štern Abstrakt Bakalářská práce si klade za cíl odpovědět na otázku, jakou roli zastávají média v politickém marketingu. Nejprve se práce zabývá přiblížením médii, jejich vývojem, druhy a mocí, kterou zastávají. Následuje prozkoumání oblasti politického marketingu a opomenut nebude ani ekonomický marketing, který tvoří základ marketingu politického. Pozornost je v průběhu práce z velké části věnována volebním kampaním, kde lze zaznamenat značné využití nástrojů politického marketingu. Poslední část se konkrétněji zaměřuje na média v rámci volebních kampaní, kde hrají zásadní roli. Média jakožto nástroj politického marketingu dokážou ovlivnit voliče, a tím pádem celý chod politického marketingu. The bachelor thesis aims to answer main question, what is the role of media in a political marketing. At first the thesis covers the topic of media approach, its development and types. Moreover we will discuss its power and influence. Then, the thesis tries to examine field of economic marketing as a base of political marketing. We will also pay attention to election campaigns where we can observe usage of policy marketing tools. We will focus on the role of media which takes quite significant role in an election campaigns. Media as a tools of a political marketing are able to influence electors and thereby also a whole process of a political marketing and might have direct consequences to results of any elections as well. Dal.odpovědnost Štern, Ivan, 1949- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra politologie a filozofie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla politický marketing * propaganda * politická kampaň * média Předmět.hesla agenda-setting * nástroje politického marketingu * political marketing * campaign * policy marketing tools * political promotion Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 32 - Politika MDT 32.019.5:659.1 * 32.019.5 * 32.019.51 * 316.774 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00170914 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 5950 3300705950 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1