Počet záznamů: 1
Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
Údaje o názvu Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění / Ondřej Zapský Osobní jméno Zapský, Ondřej, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2015 Fyz.popis 47 listů : grafy, barevné ilustrace + 1 CD Poznámky Vedoucí práce Alice Reissová Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2015 Dal.odpovědnost Reissová, Alice (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla public relations * veřejné mínění Předmět.hesla sociální postoje marketingový mix komunikace Skupina ČEZ social attitudes public opinion marketing mix communication CEZ Group Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.4 * 316.65 * 32.019.5 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171835 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 5132 3300705132 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1