Počet záznamů: 1
Marketingová strategie společnosti Ascendum Stavební stroje Czech s.r.o
Údaje o názvu Marketingová strategie společnosti Ascendum Stavební stroje Czech s.r.o. / Tomáš Homola Osobní jméno Homola, Tomáš, (autor diplomové práce nebo disertace) Fyz.popis 62 listů : grafy + 1 CD Poznámky Vedoucí práce Michaela Jánská Abstrakt Cílem této bakalářské práce je využití marketingové strategie v oblasti marketingového mixu vybrané společnosti a následné stanovení návrhů odlišení se od konkurence. Teoretická část se zaměřuje na prostředí, které podnik ovlivňuje. Dále se věnuje cílenému marketingu a představuje za pomoci odborného textu koncepci marketingového mixu 4P. Praktická část skládající se ze dvou kapitol nejdříve popisuje společnost Ascendum Stavební stroje Czech, s. r. o., kde je blíže popsaný marketingový mix firmy. Druhá praktická kapitola uvádí výsledky místního šetření mezi zákazníky dané společnosti. Na základě těchto výsledků jsou stanoveny návrhy a doporučení pro jednotlivé prvky modelu 4P, které pomáhají dosáhnout stanoveného cíle práce. The aim of this bachelor work is utilization of marketing strategy in the sphere of marketing mix of chosen society and following setting of suggestion how to distinguish from competition. The theoretical part is aim edit setting influencing the company and aim in marketing. This part also presents conception of marketing mix 4P by means of professional text. The practical part consists of two chapters. The first one describes company Ascendum Building machines Czech, s. r. o, where the marketing mix of firms describe closer. The second chapter introduces results of local research between clients of the company. On the base of these results the proposals and recommendation for separate elements of model 4P which help to reach the specified aim of work are given. Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * stavební stroje Předmět.hesla marketingový mix * prostředí marketingu * nástroje marketingového mixu * marketingová strategie * stavební zařízení * marketing environment * marketing mix tools * marketing strategies * construction equipment Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 * 658.8 * 69-1 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171795 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 5127 3300705127 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1