Počet záznamů: 1  

Pojetí dobra a zla u žáků staršího školního věku

  1. DA 4536
    Burdová, Pavlína, 1989-
    Pojetí dobra a zla u žáků staršího školního věku [rukopis] / Pavlína Burdová. -- 2015. -- 103 l. : grafy + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Helena Vomáčková. -- Abstrakt: Diplomová práce se zabývá pojetím dobra a zla u žáků staršího školního věku. Jedinci v tomto věku již prošli určitými fázemi vývoje a jsou proto dostatečně zodpovědní za své chování a jednání. V této práci se snažíme výzkumnou sondou zjistit, co žáci považují za dobré a zlé. Také se zabýváme tím, co nejvíce ovlivnilo jejich rozhodnutí. Teoretická část rozebírá vývoj jedince, proces jeho socializace a sociální skupiny. Empirická část zjišťuje individuální rozlišování dobra a zla a vlivy na rozhodování žáků při posuzování toho, co je dobré a co zlé. Výzkumným nástrojem je dotazník.. -- Abstrakt: The diploma thesis deals with the concept of the good and the evil of the older school-aged students. Children at this age have gone through specific parts of development and therefore they are responsible enough for their behaviour and actions. In this thesis, we are trying to find out what students consider good and evil, using a research probe. The theoretical part analyses children's development, process of his socialisation and social groups. The empirical part discovers the individual differentiation of good and evil and influence on student's decision making in judging what is good and what is evil. We use a questionnaire as a research tool.
    Vomáčková, Helena, 1958-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    socializace. dobro a zlo. základní školy. dotazníky. žák. good. evil. student. older school-age. questionnare. diplomové práce
    316.614. 111.84. 2-423. 27-423. 373.3. 303.622. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.