Počet záznamů: 1  

Žákovská kompetence k řešení problémů

  1. DA 4242
    Sladká, Kristýna, 1989-
    Žákovská kompetence k řešení problémů [rukopis] / Kristýna Sladká. -- 2014. -- 64 l. : grafy, tabulky. -- Ved. práce Helena Vomáčková. -- Abstrakt: Tato diplomová práce je věnovaná žákovské kompetenci k řešení problémů. Cílem práce je porovnat úroveň této kompetence u žáků 4. a 5. tříd v předmětech český jazyk a matematika na Základní škole Brjanská 3078 v Kladně. Práce je tvořena ze dvou částí. Část teoretická, která za použití literárních zdrojů objasňuje problematiku klíčové kompetence k řešení problémů a alternativní školy Začít spolu. V praktické části je zjišťována kompetence k řešení problémů u žáků na základě didaktických testů a jejich vyhodnocení v komparaci programů Základní škola a Začít spolu. Je použit kvantitativní výzkum.. -- Abstrakt: This thesis is devoted to the pupils' competence to solve problems. The aim is to compare the level of competence of pupils fourth and fifth classes in subjects Czech and mathematics at the elementary school Brjanská 3078 in Kladno. The study consists of two parts. Part of the theory that the use of literary sources clarifies the issue of core competencies to solve problems and alternative school Step by step. The practical part is determined competencies to solve problems for pupils based on didactic tests and their evaluation in the comparison programs Elementary School and Step by step. Quantitative research is used.
    Vomáčková, Helena, 1958-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    vzdělávací programy. řešení problémů. psychodidaktika. klíčové kompetence. Začít spolu. alternativní škola. samostatnost. educational programs. key competencies. competence to solve problems. Step by step. alternative school. independen. diplomové práce
    371.214. 159.955. 159.95:165.19. 519.8. 004.02. 005.59. 37.02:159.9. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.