Počet záznamů: 1
Syndrom vyhoření u středoškolských učitelů
Údaje o názvu Syndrom vyhoření u středoškolských učitelů [rukopis] / Petr Kalkant Další variantní názvy Syndrom vyhoření u učitelů na středních školách Osobní jméno Kalkant, Petr, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2014 Fyz.popis 60 l. : grafy, tabulky Poznámky Ved. práce Běla Hátlová Abstrakt Tato práce se zabývala diagnostikou a hledáním příčin syndromu vyhoření u středoškolských učitelů. Výzkum probíhal na vybraných gymnáziích a odborných středních školách v Praze. Hlavní použitou metodou byl dotazník. Vyhodnocením dotazníků mělo být základem pro závěr ohledně faktorů, které způsobují syndrom vyhoření u středoškolských učitelů. Další metodou pak byl řízený rozhovor, kterým se zjišťovala míra výskytu syndromu vyhoření u středoškolských učitelů. Výsledky dotazníkové metody i řízeného rozhovoru byly statisticky vyhodnoceny a na základě tohoto vyhodnocení byly učiněny závěry o míře výskytu a faktorech způsobujících syndrom vyhoření u středoškolských učitelů. Všechny dílčí i celkové výsledky byly vyjádřeny odděleně pro učitele na gymnáziích a učitele na odborných středních školách a obě kategorie učitelů tak byly porovnávány. This thesis dealt with the diagnosis and searching for causes of burn-out syndrome. The investigation was carried out at selected grammar schools and technical secondary schools in Prague. The main methodical approach consisted in burn-out syndrome questionnaires, the evaluation of which was the basis for determining the factors causing the burn-out syndrome in secondary school teachers. Another investigation method was controlled dialogue, by which the rate of this syndrome in secondary school teachers was investigated. The results of the questionnaires and controlled dialogues were statistically evaluated and upon this evaluation conclusions were made as to the rate of burn-out syndrome in secondary school teachers and factors that cause it. All intermediate and final results were stated separately for teachers teaching at grammar schools and those teaching at technical secondary schools, thereby giving comparison of both categories of teachers. Dal.odpovědnost Hátlová, Běla, 1948- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra psychologie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla syndrom vyhoření * středoškolští učitelé * duševní zdraví Předmět.hesla gymnázia * odborné střední školy * burn-out syndrom * secondary school teachers * grammar schools * technical high schools Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 613 - Hygiena. Lidské zdraví MDT 613.62:616.89-008.44 * 159.944.4 * 373.5/.6.011.3-051 * 613.86 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00160566 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 4184 3300704184 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1