Počet záznamů: 1
Užití emocí v reklamní tvorbě
Údaje o názvu Užití emocí v reklamní tvorbě [rukopis] / Marie Čermáková Osobní jméno Čermáková, Marie, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2014 Fyz.popis 28 l. : barev. il. + 1 CD-ROM Poznámky Ved. práce Miroslav Vojtěchovský Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta umění a designu, 2014 Dal.odpovědnost Vojtěchovský, Miroslav, 1947-2024 (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér aplikovaná a reklamní fotografie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla umělecká fotografie * reklama a propagace * emoce Předmět.hesla neuromarketing marketing Nike emotions neuromarketing advertising Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 77 - Fotografie. Fotografické postupy MDT 77.04 * 659.1 * 159.942 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00170961 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 3843 3300703843 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1