Počet záznamů: 1
Marketingová strategie a rozvoj sportovního klubu: HIPODROM MOST a. s
Údaje o názvu Marketingová strategie a rozvoj sportovního klubu: HIPODROM MOST a. s. [rukopis] / Aleš Puc Další variantní názvy Marketingová strategie sportovního klubu: využití marketingových postupů, využití exaktní SWOT analýzy při strategii rozvoje klubu aj. Osobní jméno Puc, Aleš, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2014 Fyz.popis 51 l., [8] l. příl. : il., grafy, mapy, schémata, tabulky Poznámky Ved. práce Jaroslav Pilný Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014 Dal.odpovědnost Pilný, Jaroslav, 1932-2021 (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingový management * benchmarking * řízení vztahů se zákazníky Předmět.hesla BSG matice buzz marketing cílení vztahy s veřejností SWOT analýza tržní podíl umisťování virální marketing word of mouth marketing market share positioning public relations targeting virus marketing word of mouth marketing Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005 * 005.642.1 * 005.346 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169077 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 3454 3300703454 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1