Počet záznamů: 1  

Aplikace mechanismu poznávacího procesu při výuce osové souměrnosti

  1. DA 2530
    Čepeláková, Lenka, 1990-
    Aplikace mechanismu poznávacího procesu při výuce osové souměrnosti [rukopis] / Lenka Čepeláková. -- 2014. -- 88 l. : il., tabulky. -- Ved. práce Vlastimil Chytrý. -- Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem "Aplikace mechanismu poznávacího procesu při výuce osové souměrnosti". Cílem bylo porovnání konstruktivistické a transmisivní výuky na 1. stupni základní školy. V úvodu teoretické části je vysvětlený pojem formalistické poznatky žáků. Dále jsou zde uvedeny možné přístupy k vyučování, kde je popsán rozdíl mezi transmisivním pojetím výuky a konstruktivistickou výukou a poslední kapitola se zabývá teoriemi mechanismu poznávacího procesu. Praktická část diplomové práce je postavena na vlastní pedagogické činnosti v hodinách. Jsou zde uvedeny přípravy a podrobný popis jednotlivých vyučovacích hodin. Následně je zde kapitola o tvorbě a hodnocení připraveného didaktického testu a poslední část se zabývá porovnáváním jednotlivých výsledků a ověřováním stanovených hypotéz.. -- Abstrakt: The thema of diploma thesis is "Application of mechanism of cognitive process in the teaching of axial symmetry". The main objective of the thesis was comparison of constructivist and transmissive aproach to teaching in lower primary school. The beggining of theoretical part explained concept of formalistic knowledge of pupils. After that there was described difference between transmissive and constructivist approach to teaching and in the last chapter was explained mechanism of learning process. The practical part was based on own teaching activities in hours. In the beggining were stated preparation and detailed decription of individual lessons. Then there was chapter on design and evaluation of prepared didactic test. In the end there was comparison of individual results and verification of hypotheses.
    Chytrý, Vlastimil, 1984-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Pedagogická fakulta. Katedra matematiky
    Matematika. osová souměrnost. přístupy k vyučování. konstruktivismus. žák. učitel. Mathematics. axial symmetry. approaches to teaching. constructivism. pupil. teacher. diplomové práce
    (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.