Počet záznamů: 1  

Dítě v předškolním věku a jeho adaptace při nástupu do mateřské školy

  1. DA 1479
    Říhová, Miloslava, 1990-
    Dítě v předškolním věku a jeho adaptace při nástupu do mateřské školy [rukopis] / Miloslava Říhová. -- 2013. -- 56 l. : grafy + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Jarmila Hořejší. -- Abstrakt: Teoretická část bakalářské práce obsahuje charakteristiku dítěte předškolního věku, dále popisuje rodinu dítěte v předškolním věku a vázanost dítěte na rodinu. Charakterizuje mateřskou školu a dítě v předškolním věku, také nabízí informace o významu a o úkolech mateřských škol pro dítě. Popisuje přechod dítěte z rodiny do mateřské školy a také jeho nástup do mateřské školy. Dále se zaměřuje na adaptaci dítěte na mateřskou školu a na možnosti, které usnadňují adaptaci při nástupu do mateřské školy. Zabývá se reakcemi dětí v adaptační fázi, ukončením adaptačního období a významem adaptace. Praktická část na základě empirického výzkumu ve vybraných mateřských školách seznamuje čtenáře s pohledem rodičů na proces adaptace dětí. Tato práce poukazuje na význam rodiny a mateřské školy pro usnadnění vstupu dítěte do mateřské školy.. -- Abstrakt: The theoretical part of the bachelor?s thesis contains characteristics of a pre-school aged child, furthermore, it describes the family of a pre-school child and family ties. It characterizes the nursery school and a pre-school aged child and also informs about the significance and the role of the nursery school. The thesis gives a description of the transition of a child from a family to the nursery school and its joining of the nursery school. Futhermore, it focuses on the adaptation of a child to the nursery school and possible measures for making the adaptation to the nursery school upon joining easier. It also deals with the reactions of children in the adaptation phase, ending of the adaptation period and the significance of the adaptation. The practical part introduces the parents? point of view on the adaptation in selected nursery schools, based on an empirical research. This thesis points out the significance of the family and the nursery school for making the child?s joining of the nursery school easier.
    Hořejší, Jarmila. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    dítě. předškolní věk. rodina. mateřská škola. adaptace dítěte. child. pre-school age. family. nursery school. child adaptation. bakalářské práce
    (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.