Počet záznamů: 1  

Analýza a podpora malého podnikání

  1. DA 1283
    Hanousková, Lucie, 1990-
    Analýza a podpora malého podnikání [rukopis] / Lucie Hanousková. -- 2013. -- 45 l., [2] l. příl. : grafy, tabulky. -- Ved. práce Marta Žambochová. -- Abstrakt: Klíčovou myšlenkou bakalářské práce na téma ?Analýza a podpora malého podnikání? bylo nejprve si říci o historickém vývoji podnikání po současnost a probrat definice malého a středního podniku. Poté analyzovat možnosti podpory malých podniků. Vyjmenovat a detailně popsat jednotlivé podpory. Následně provést dotazníkové šetření a zjistit základní informace o českých podnikatelích. Na to osvětlit, zda malí a střední podnikatelé znají možnosti podpory a zda některé sami využívají. Také zjistit, jak jsou podnikatelé spokojeni s podnikáním a zda by začali podnikat znovu, kdyby se jim naskytla možnost opětovné volby. Na konci práce jsem došla k závěru, že čeští podnikatelé mají velice malý zájem o využívání podpor od státu. Možná proto, že většina podnikatelů o podporách vůbec nevěděla. Je tedy třeba zvýšit povědomí o podporách a zpřehlednit internetové stránky Ministerstva průmyslu a obchodu, kde je o možnostech podpor psáno nebo na ně odkazováno. Podnikatelům bych doporučila více se zajímat o to, jak svému podnikání zajistit lepší pozici na trhu, například za pomoci využívání podpor podnikání.. -- Abstrakt: The main thought of the bachelor thesis ?Analysis and support of the small entrepreneurship? is to outline the historical development of the entrepreneurship to the present and to define the small and medium enterprise. Then the thesis analyses the possibilities for supporting small enterprises and describes them in detail. Next the author carried out a questioning by using a questionnaire to gain basic items of information about the Czech entrepreneurs and their knowledge about possibilities for getting support for their businesses and wanted to find out if they make use of some of them. The thesis also tries to discover how much satisfied entrepreneurs are with conducting their business and if they would set up a business again if they had a chance to make the first decision one more time. I have found out that the Czech entrepreneurs are very little interested in the support from the state. The reason might be that the entrepreneurs do not know about the provided support at all. That is why there is a need to increase the awareness of the support that is provided by the state and to make a clearer arrangement of the web pages of the Ministry of industry and trade where the options for the enterprises support are published or referred to. I would recommend the entrepreneurs to be more interested in how to achieve a better position in the market, for example by making use of the provided support for businesses.
    Žambochová, Marta. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    bankovní úvěry. bankovní záruky. malé a střední podniky. OSVČ. podpora podnikání. s.r.o.. statistická zjišťování. strukturální fondy. testování hypotéz. bank guarantee. bank loans. industrial promotion. limited partnership. self-employed. small and medium-sized enterprises. structural funds. statistical hypothesis testing. statistical inquiries. bakalářské práce
    (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.