Počet záznamů: 1
Vliv reklamních kampaní farmaceutických firem na rozhodování o nákupu očkovacích látek bez lékařského předpisu
Údaje o názvu Vliv reklamních kampaní farmaceutických firem na rozhodování o nákupu očkovacích látek bez lékařského předpisu [rukopis] / Václav Miška Osobní jméno Miška, Václav, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2013 Fyz.popis 54 l. : grafy Poznámky Ved. práce Miroslav Barták Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013 Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla reklamní kampaň farmaceutický průmysl očkování marketing léčiva vakcína advertising campaign pharmaceutical industry vaccination marketing medicine vaccine Forma, žánr bakalářské práce MDT (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165807 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 1324 3300701324 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1