Počet záznamů: 1  

Stanovení hodnoty podniku v sektoru služeb

  1. Údaje o názvuStanovení hodnoty podniku v sektoru služeb [rukopis] / Markéta Janurová
    Osobní jméno Janurová, Markéta, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2013
    Fyz.popis64 l. : grafy, schémata, tabulky
    PoznámkyVed. práce Jiří Uhman
    AbstraktPředložená diplomová práce s názvem ?Stanovení hodnoty podniku v sektoru služeb? se věnuje ocenění podniku sektoru služeb. Soustředila jsem se na specifika oceňování firem v oblasti služeb, upozorňuji na různá pojetí ocenění podniku v jednotlivých odvětvích v sektoru služeb. Svou pozornost soustřeďuji především na odvětví hotelnictví. Navrhuji originální postup ocenění podniku v uvedeném odvětví. V teoretické části vysvětluji poznatky z oblasti oceňování podniku, dále vybrané metody oceňování podniku. Dále přiblížím z teoretického hlediska finanční analýzu podniku, která mi poslouží v praktické části k aplikaci na zkoumaný subjekt. V posledních kapitolách teoretické části se zabývám popisem sektoru služeb a jeho analýzou. V závěru práce na příkladu konkrétního hotelu výsledky svého rozboru definovaného problému prakticky aplikuji. V kapitole závěr prakticky shrnuji dosažené výsledky a komplexně definuji teoretické i praktické závěry své práce.
    The purpose of the master thesis ?Determining the value of enterprise service-sector? is to determine the extent and value of company in service-sector. I focus on detailing the specifics outlining how to put the value on the service-sector. I point out many different ways how to put value on each part of the service-sector. I put emphasis on the area of hospitality. I then suggest an original method in determining the value of enterprise in the area of hospitality. In the theoretical part of the master thesis I explain general knowledge of the determining the value of enterprise and chosen methods for determining that value. I provide financial analysis of the enterprise and use it in the practical part. In the last chapter of the theoretical part I attempt to define the service-sector and its analysis. At the end of the master thesis I summarize the results I achieved in the theoretical part and I use them on the specific hotel in the practical part.
    Dal.odpovědnost Uhman, Jiří (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla oceňování podniku * metoda diskontovaných peněžních toků * metoda srovnání * výnosové metody * metoda kapitalizace zisku * finanční analýza podniku * analýza sektoru služeb * determining the value of enterprise * discounted cash flow * method of comparison * revenue methods * capitalized revenue method * financial analysis of enterprise * service-sector analysis
    Forma, žánr diplomové práce
    MDT(043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00166114
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 22253300702225sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.