Počet záznamů: 1
Marketingové strategie při propagaci očkovacích látek
Údaje o názvu Marketingové strategie při propagaci očkovacích látek [rukopis] / Jiří Plos Osobní jméno Plos, Jiří, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 61 l. : grafy, tabulky Poznámky Ved. práce Čeněk Celer Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * reklama a propagace * vakcíny Předmět.hesla marketingové strategie poziciování segmentace targeting vyhodnocení strategie marketing marketing strategies positioning segmentation targeting strategy evaluation Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 * 658.8 * 659.1 * 615.371 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00164380 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 284 3300700284 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1