Počet záznamů: 1  

Marketingové strategie při propagaci očkovacích látek

  1. Údaje o názvuMarketingové strategie při propagaci očkovacích látek [rukopis] / Jiří Plos
    Osobní jméno Plos, Jiří, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis61 l. : grafy, tabulky
    PoznámkyVed. práce Čeněk Celer
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * reklama a propagace * vakcíny
    Předmět.heslamarketingové strategie poziciování segmentace targeting vyhodnocení strategie marketing marketing strategies positioning segmentation targeting strategy evaluation
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.138 * 658.8 * 659.1 * 615.371 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00164380
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 2843300700284sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.